Procedury
Optymalne procedury zabezpieczeń to komfort współpracy.
Bezpieczne przechowywanie danych i tajemnica służbowa
Wszelkie informacje pozyskane w relacjach Klient-Firma są traktowane jako poufne lub tajne, jeżeli uprawniona osoba ze strony Klienta lub bezpośredni przełożony poinformuje o tajności lub poufności danej informacji (dokumentu).
Wszystkie informacje w postaci dokumentów elektronicznych określone jako tajne przez Klienta lub Kierownika Projektu są szyfrowane, zabezpieczane hasłem i w taki sposób przechowywane na nośnikach danych.
Dokumenty tajne lub poufne w formie pisemnej bądź graficznej są przechowywane w przeznaczonych do tego miejscach bez dostępu osób trzecich. Po zakończeniu projektu są niszczone lub zabezpieczane w archiwum.
Każdy członek Zespołu Risco Software podpisuje oświadczenie, w którym określone są procedury zabezpieczeń i bezwględnie ich przestrzega. Każdy podpisuje także Umowę o zachowaniu poufności.