Systemy transakcyjne
Systemy do przetwarzania i kontroli procesów związanych z transakcjami banku.
- W tym: systemy zarządzania gotówką banku, systemy do obsługi zajęć komorniczych, systemy obsługi czeków, systemy przetwarzania transakcji na kartach kredytowych, systemy do obsługi przekazów pocztowych, systemy do obsługi wplat gotówkowych klientów korporacyjnych, systemy obsługi mikrorachunków, platformy internetowe bankowości elektronicznej,
- Procesy: np. obsługa plików wejściowych, przetwarzanie danych na podstawie zdefiniowanych parametrów i przygotowanie plików do innych wewnętrznych systemów banku, raportowanie itp.,
- Szerokie możliwości np. przeszukiwania bazy przedprocesowanych transakcji czy łatwego definiowania nowych rodzajów plików,
- Procesowanie transakcji z systemu Elixir (w tym transakcji niefinansowych oraz poleceń zapłaty),
- Procesowanie transakcji krajowych i zagranicznych (w tym transakcje SEPA),
- Szerokie możliwości raportowe, w tym wyszukiwanie wysłanych transakcji oraz generowanie dla nich przesyłanych do klientów potwierdzeń.
Systemy do obsługi procesów kredytowych
Systemy zapewniające kompleksową lub wyspecjalizowaną obsługę różnych procesów związanych z udzielaniem kredytów bankowych.
- W tym: systemy weryfikacji kredytowej, systemy do obsługi pożyczek gotówkowych, debetu na koncie, systemy do obsługi procesów windykacyjnych, systemy do obsługi linii kredytowej, hipoteki, także system do obsługi bazy „klientów negatywnych”, system do obsługi zapytań kierowanych do BIK (poprzez połączenie CPU-CPU), system do automatycznego generowania umów o usługi finansowe pomiędzy bankiem a Klientem,
- Bazujące na danych udostępnianych przez Związek Banków Polskich,
- Umożliwiają m.in. wprowadzanie wniosków kredytowych, ich późniejszą weryfikację, analizę zdolności kredytowej oraz generowanie dokumentów dla klientów,
Złożona integracja z wieloma innymi systemami za pomocą różnego rodzaju interfejsów.
Systemy bankowości elektronicznej
Portale bankowości elektronicznej i nie tylko, budowane pod kątem specyficznych i indywidualnych oczekiwań Klientów, w tym:
- Portale intranetowe bankowości elektronicznej,
- Platformy internetowe bankowości elektronicznej obsługujące innowacyjne produkty bankowe,
- Systemy baz wiedzy dla pracowników banku działających w całej sieci banku, wykorzystywane przez jego pracowników i współpracowników. Swego rodzaju rozwiązanie CMS.
Systemy kontroli przepływu dokumentów
Do najczęściej wdrażanych u naszych Klientów należą:
- System do zarządzania informacjami na temat kart kredytowych i debetowych wysyłanych do klientów banku, wraz z opcją wyszukiwania informacji o wyciągach,
- System do wprowadzania, weryfikacji i przetwarzania danych z wniosków o wydanie karty kredytowej, udzielenia pożyczki oraz otwarcia linii kredytowej na koncie klienta banku,
- System do kontroli przepływu dokumentów procesowanych przy obsłudze różnych produktów banku. W szczególności gromadzący informacje na temat archiwizowanych dokumentów przesyłanych przez klientów,
- System do obsługi departamentu Archiwum Banku,
- System przepływu dokumentów dla Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- System zarządzania informacjami na temat zastrzeżonych przez klientów kart kredytowych,
- System zarządzania informacjami na temat zgód dotyczących obsługi poleceń zapłaty.
Systemy raportowania
Systemy wspomagające raportowanie banku do instytucji zewnętrznych, w tym:
- Systemy raportujące dla Ministerstwa Finansów, np. transakcje klientów instytucjonalnych,
- Systemy raportujące do Narodowego Banku Polskiego, np. operacje na kontach nierezydentów,
- Systemy wspierające systemy pomocnicze banku,
- Systemy do wspomagania procesów związanych ze sporządzaniem bilansu płatniczego i raportowania tzw. międzynarodowej pozycji inwestycyjnej banku,
- System do obsługi procesów związanych z komunikacją z Bankowym Funduszem Gwarancyjnym.
Systemy obsługi sprzedaży
Przeznaczone do wsparcia procesów sprzedaży produktów bankowych i produktów innych instytucji branży finansowej, w tym:
- Systemy do obsługi produktów ubezpieczeniowych sprzedawanych przez banki, zawierające obsługę procesu przetwarzania wniosków, wymianę plików z ubezpieczycielami, szerokie możliwości raportowe, możliwości śledzenia opłacania składek przez klientów,
- Systemy obsługi sprzedaży produktów kredytowych, pożyczek, zapomóg np. z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Systemy do obsługi produktów inwestycyjnych (jednostki funduszy inwestycyjnych) sprzedawanych i obsługiwanych przez banki, w tym do wymiany plików z agentami transferowymi (system taki funkcjonuje w całej sieci oddziałowej banku oraz w centrali; umożliwia wprowadzanie i procesowanie zarówno zleceń finansowych jak i niefinansowych; służy też jako źródło danych dla portalu transakcyjnego banku),
- System dający dostęp do informacji na temat inwestycji klientów banku w fundusze inwestycyjne – bazuje na danych przesyłanych przez agentów transferowych,
- System służący do cyklicznego generowania i rozsyłania do sieci dystrybucyjnej agentów marketingowych oraz sprzedażowych, używany przez jedno z TFI.
System Risco Rozpoznawanie Tekstu
W organizacjach sektora finansowego szczególnie użyteczny dla zarządzania różnego rodzaju umowami, dokumentami, lub produktami bankowymi, ubezpieczeniowymi itp. których zawartość należy przekształcić na potrzeby systemów zarządzających danymi.
- Ogólnie OCR to system rozpoznający tekst dostępny w formie obrazu i przekształcający ten obraz do formy napisów widocznych na zdjęciach czy też na skanach dokumentów,
- Nasz system Risco Rozpoznawanie Tekstu zamienia dane finansowe wprowadzane ręcznie na sposób półautomatyczny, który po analizie dokumentów zapisanych w formatach cyfrowych, rozpoznaniu tekstu i utworzeniu pliku XLS generuje nowy plik wykorzystywany w procesie zasilania danymi określonego systemu bankowego,
- System jest aplikacją intranetową przygotowaną w technologii .NET,
- Bank może korzystać z systemu po wykupieniu licencji uruchomieniowej na serwer aplikacji.
Systemy FrontEnd
Banki posiadające skomplikowaną infrastrukturę to wielość interfejsów systemów operacyjnych. Każdy z nich ma dedykowaną szatę graficzną, układ, specyfikę obsługi. Im dedykujemy zastosowanie aplikacji frontendowych tworzących ekrany nowych aplikacji. Oferują spójny, uniwersalny interfejs. Umożliwiają budowanie oraz zarządzanie przepływami formularzy, wykonywanie reguł biznesowych oraz skryptów. Aplikacje działają w przeglądarkach internetowych, dzięki czemu banki pozbywają się potrzeby instalacji jakiegokolwiek oprogramowania po stronie użytkowników końcowych zaś nowe wersje oprogramowania instalują się na serwerze i od razu są dostępne dla wszystkich użytkowników.